The World's most beautiful music: Edith Piaf, "La vie en rose"

>> Sunday, July 6, 2008


Édith Piaf (19 December 1915—10 October 1963) was a French singer and cultural icon who is widely accepted as the country's greatest pop singer. Her singing reflected her life, with her specialty being the ballads. Among her famous songs are "La vie en rose" (1946), "Hymne à l'amour" (1949), "Milord" (1959), and "Non, je ne regrette rien" (1960).

(Information source: Wikipedia. Click Here for entire article.)

Celui-ci est consacré à mon fille de jeune, Lauren.




1 comments:

Lauren July 6, 2008 at 10:23 AM  

J'ai toujours beaucoup aimé cette chanson. Depuis que je l'ai entendu, il y avait quelque chose là dedans qui m'attirait. Et maintenant parce que je peux comprendre les paroles, je l'apprécie en plus!

Merci beaucoup Maman. :)

Share


Click to view my Personality Profile page

  Ourblogtemplates.com

Back to TOP